Do góry

Przekąski Przepis na:

Chlebek czosnkowy by mąż

Przekąski

Autor: smallangel

Przepisów i artykułów: 18 Ocena: 268

Dodano: 03.09.2009

Odsłon: 32446

Niebo w gębie, ot po prostu :)

Składniki

3-4 os. 15 min średnie przystępne

Przygotowanie

  1. Robimy zaczyn. Mleko lekko podgrzewamy dodajemy cukier i drożdże. Odstawiamy do wyrośnięcia. Czosnek obieramy - przciskamy.

  2. Do zaczynu wsypujemy mąkę, dodajemy jajko, czosnek, celube (poszatkowane) i sól. Wyrabiamy ciasto - jeśli za rzadkie można dosypac mąki.

  3. Wyrabiamy aż ciasto zacznie odchodzić od ręki. Wszystko wkładamy do wcześniej wysmarowanej placy, wąskiej podłużnej, zostawiamy na chwilę do wyrośnięcia i do piekarnika

  4. Pieczemy ok. 20 minut w temp. 200 stopni.

Twoje notatki do przepisu

Komentarze do przepisu (14)

Dodaj komentarz

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

zdjecie uzytkownika

nikola2005 23 listopada 2010 chlebek rewelacja :))))) właśnie zrobiłam i już prawie nie ma!!! ..wszystkim bardzo zasmakował ;))

0 Kto głosował? | Odpowiedz

zdjecie uzytkownika

princessrenia 29 września 2010 Chleb po prostu rewelacja!!! bardzo prosty przepis i jednoczesnie bardzo smaczny. Pieklam juz kilka razy i za kazdym udawal sie wspaniale ;))

0 Kto głosował? | Odpowiedz

zdjecie uzytkownika

smallangel 01 kwietnia 2010 Nie robiłam z suszonym czosnkiem, ale można spróbować... tylko z tego co wiem, to do suszonego czosnku często jest sól dodawana... wiec by za słone nie wyszło :)
W każdym bądź razie lubię ten przepis, szybko się robi, można wiele kombinacji tutaj zrobić... chce teraz ze słonecznikiem próbować :)

0 Kto głosował? | Odpowiedz

zdjecie uzytkownika

mysz204 18 marca 2010 przepis wyglada super mam takie male pytanko czy zamiast swiezego czosnku nadal by sie czosnek granulowany????

0 Kto głosował? | Odpowiedz

zdjecie uzytkownika

justynawilk 15 grudnia 2009 Upiekłam wczoraj i wyszedł super, co prawda użyłam suszonych drożdży ale mysle że nie stracił przez to na smaku. Dodałam też dwie cebulki, które wczesniej podsmażyłam.Prosty przepis i super proste wykonanie :)

0 Kto głosował? | Odpowiedz

zdjecie uzytkownika

aga_w23 12 grudnia 2009 Ja też piekłam i wszyscy się zajadali! Chlebek pyszny, a co ważniejsze wiem co w nim jest! Następnym razem zamiast czosnku dam więcej cebulki (smażonej na patelni) też powinien wyjść super :)
Dam znać co wyszło :) pozdrawiam

0 Kto głosował? | Odpowiedz

zdjecie uzytkownika

pablopicasso 09 grudnia 2009 Witam robiłem to i mnie to wogóle nie smakuje szkoda czasu

0 Kto głosował? | Odpowiedz

zdjecie uzytkownika

smallangel 04 grudnia 2009 Cała główka czosnku, ząbek to za mało, nie wyczuje się smaku

0 Kto głosował? | Odpowiedz

zdjecie uzytkownika

amidalla 01 listopada 2009 Ja mam pytanie inne - cała główka czosnku? Czy to nie za dużo? Czy może chodzi o ząbek? Może to głupie pytanie:)

0 Kto głosował? | Odpowiedz

Ostatnio komentowane przepisy

Rozwiń Zwiń