Do góry

Newsy

Koktajle do zadań specjalnych

Kolorowe i pełne witamin - koktajle z warzyw i owoców zyskują coraz większą popularność. Zobacz jak je wybierać, w zależności od tego, jaki cel chcesz osiągnąć.

Fot. 123RF/Picsel

Owocowe, warzywne lub te mieszane - bez względu na skład, koktajle powinny możliwie jak najczęściej gościć w naszym jadłospisie. Jak się okazuje, są nie tylko skarbnicą witamin, ale również doskonałym sposobem na zrzucenie zbędnych kilogramów, wzmocnienie odporności lub poprawę wyglądu.

 

Koktajle odchudzające

Jeśli chcesz oczyścić swój organizm i odzyskać szczupłą sylwetkę po zimie, koktajle mogą okazać się świetnym rozwiązaniem. Dzięki nim zaspokoisz głód i pomożesz organizmowi spalić kalorie. Warto w tym przypadku pamiętać o selerze naciowym! Znany jest ze swoich niezwykłych właściwości odchudzających i małej ilości kalorii (7 kcal w 100g). Przyspiesza przemianę materii i oczyszcza z toksyn. Podobne działanie ma również bogata w błonnik kapusta. Nie eliminuj też ze swojej diety buraków. Dostarczą ci potrzebnego podczas odchudzania żelaza!

W trakcie diety niezastąpionym dodatkiem do koktajli jest rwónież chili. Te ostre papryczki zawierają w sobie kapsaicynę, która stymuluje wytwarzanie ciepła w organizmie, przez co skutecznie spala kalorie. Nie bój się więc odrobiny pikanterii. Jeśli jednak nie lubisz ostrych smaków, możesz wykorzystać cytrusy - szczególnie grejpfruty - oraz żurawinę. Te owoce zapewnią ci dzienną dawkę witamin, wspomogą regulację tłuszczów i zadziałają bakteriobójczo.

Następna strona >>

1 2 3 4 5

Polecane artykuły

Zobacz więcej

Komentarze do artykułu (0)

Dodaj komentarz

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe
Bądź pierwszy. Napisz coś miłego!

Najlepiej oceniane artykuły

Rozwiń Zwiń