Do góry

Konkursy

Rozstrzygnięcie konkursu: Podziel się z nami sprawdzonymi sposobami na zgrabną sylwetkę!

Okazuje się, że zgrabna sylwetka nie musi być efektem katorżniczych diet. Wystarczą regularne posiłki, nie przejadanie się i odrobina ruchu.

Bardzo dziękujemy za wszystkie nadesłane do nas zgłoszenia. Jak zwykle mieliśmy nie lada problem z wyborem zwycięzców, ponieważ ponownie zaskoczyliście nas nietuzinkowym podejściem do tematu. Jednak po długich obradach udało nam się wyłonić trzech laureatów konkursu. Gratulujemy wygranej! Nagrody powędrują do:

Agnieszka O.

"Cieszenie się życiem! Słodka babeczka? Czemu nie! Za chwilę i tak będę na spacerze, spływie kajakowym ze znajomymi albo na całonocnej potańcówce! Czasem rano mam ochotę na jogę, innym razem wieczorną zumbę, a już w środę mogę nie robic nic i zajadac lody przy czarno-białym romansie ;) Złoty środek? Apetyt na życie - nie tylko na słodycze!"

Barbara L.

"Aby zgrabną mieć sylwetkę wiele wcale nie trza robić, Jeno tłustych potraw nie jeść, chleba kromki cienko kroić, O śniadaniu zawżdy wspomnieć, a kolacji zaś odmawiać, Czasem ruchu zażyć żeby tłuszcz się nie miał jak odkładać, Porcję dzielić w części małe, długo delektować smakiem, Nigdy nie jeść zaś w popłochu, się tłumacząc czasu brakiem.
W swej lodówce mieć warzywa pokrojone lecz surowe, By gdy głód znienacka przyjdzie mieć pod ręką je gotowe.
Oto i już wszystkie rady, które szczerze Wam polecam, Te sposoby ja stosuję i rodzinie też zalecam."

Katarzyna F.

"Czy mam sposób na zgrabną sylwetkę? Stanowczo mogę powiedzieć, że tak, ponieważ sprawdziłam go na sobie i dzięki niemu mogę cieszyć się idealną, zgrabną i smukłą sylwetką. Cztery lata temu straciłam prawie 15 kilogramów, nie przechodząc na żadne drastyczne diety, co przy moim zamiłowaniu do gotowania byłoby wręcz niemożliwe.
A jak to zrobiłam i w jaki sposób udaje mi się zachować zgrabną sylwetkę? Oto kilka podstawowych zasad:
- jem 5 - 6 posiłków dziennie w regularnych odstępach czasowych;
- dzień zaczynam od zdrowego, solidnego i pożywnego śniadania, które dodaje mi energii i zapewnia prawidłową pracę metabolizmu,
- jem dużo owoców i warzyw (staram się dodawać je go każdego posiłku),
- wyeliminowałam z diety zwykły cukier, zastępując go zdrowym cukrem brzozowym (ksylitolem),
- unikam jedzenia bardzo tłustych potraw,
- staram się nie używać zbyt dużej ilości mąki pszennej, zastępując ją żytnią, gryczaną, kukurydzianą lub ryżową,
- jem dużo orzechów i ziaren, które dostarczają mi składników odżywczych i przyspieszają metabolizm,
- piję dużo wody,
- do wody często dodaję cytrynę, a także piję sok z aloesu z miąższem;
- zastąpiłam masło zdrowymi tłuszczami wielonienasyconymi oraz jednonienasyconymi, a także nierafinowanym olejem kokosowym,
- jem dużo ryb, a mięso ograniczyłam do 2- 3 razy w tygodniu,
- regularnie ćwiczę (w moim przypadku jest to Tae - Bo czyli połączenie sztuk walki z aerobikiem oraz biegam - min. 4 razy w tygodniu),
- ostatni posiłek jem 3 godziny przed snem,
- posiłki jem wolno, bez pośpiechu i dobrze przeżuwam każdy kęs.

Od 4 lat trzymam się tych kilkunastu podstawowych zasad, nie głodzę się, jem do syta i spokojnie mogę spełniać się w kuchni jako pasjonat gotowania. Zasady te pozwalają zachować mi zgrabną i smukłą sylwetkę oraz zapienić dobre zdrowie i dostarczyć wiele energii. Sprawdziłam je na sobie i śmiało mogę je wszystkim polecić. Absolutnie odradzam drastyczne diety, które tylko mogą wyrządzić szkody naszemu zdrowiu i spowodować efekt jo jo.
Kocham jeść i kocham gotować, a nie wyglądam ;) - wszystko dzięki tym prostym zmianom :)"

Polecane przepisy

Zobacz więcej

Komentarze do artykułu (0)

Dodaj komentarz

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe
Bądź pierwszy. Napisz coś miłego!

Ostatnio komentowane przepisy

Rozwiń Zwiń