Do góry

Newsy

Ruszyła wielka akcja poszukiwania smaku chipsów, które pokochają Polacy

Wykaż się kreatywnością i stwórz swój własny smak chipsów! Frito Lay Poland - po raz pierwszy w historii - daje konsumentom możliwość stworzenia autorskiego smaku chipsów Lay's.

- Już teraz każdy w ramach akcji "Wymyśl nowy smak chipsów Lay's i zdobądź pieniądze ze sprzedaży" może stworzyć i zgłosić wymyślony przez siebie smak chipsów Lay's. Firma Frito Lay Poland wypłaci twórcy zwycięskiego smaku 1 procent ze sprzedaży (nie mniej niż 50 000 zł, a być może dużo więcej). Poszukiwane są przede wszystkim smaki oryginalne
i niepowtarzalne, ale również smaczne. Dlatego aby zdobyć główną nagrodę, warto wykazać się kreatywnością i wyobraźnią. Celem akcji jest pobudzenie kreatywności konsumentów i znalezienie nowego smaku Lay's, który pokochają Polacy!

Rynek przekąsek to rynek nowych smaków, dlatego chcemy dać Polakom możliwość zaproponowania nowego smaku chipsów Lay's. Szukamy nowego podejścia do promocji produktów i chcemy bardziej zaangażować konsumentów poprzez zaoferowanie im możliwości decyzji, jaki produkt chcą zobaczyć na półce w sklepie.- powiedziała Aneta Struk, Dyrektor Marketingu Frito Lay Poland. Wierzymy w pomysłowość Polaków i liczymy na zaangażowanie w akcję i tysiące ciekawych propozycji smakowych - dodała Aneta Struk.
INTERIA.PL


Zgłaszane pomysły oceni jury, które trzeba dodatkowo przekonać do swojego pomysłu zabawnym zdjęciem, rysunkiem lub tekstem. Jednym z członków jury jest ekspert smaku, popularny kucharz programów telewizyjnych Pascal Brodnicki. Pozostali członkowie jury to Glafkos Persianis - Dyrektor Zarządzający Frito Lay Poland, Aneta Struk - Dyrektor Marketingu Frito Lay Poland, Anna Myszkowska - Kierownik Działu Badań i Rozwoju Frito Lay Poland, Przemek Bogdanowicz - Dyrektor Kreatywny Agencji BBDO Warszawa.

Konkurs Lay's to niepowtarzalna okazja, aby uruchomić kulinarną wyobraźnię Polaków - powiedział Pascal Brodnicki, kucharz, ekspert smaku i członek jury. Liczymy na oryginalne kompozycje smakowe. Im ciekawsze tym lepsze. Zachęcamy do eksperymentowania - dodał Pascal Brodnicki.

Jury wyłoni czterech półfinalistów, autorów najciekawszych propozycji. Każdy z nich otrzyma po 10 tys. zł., a ich smak zostanie stworzony od podstaw i wprowadzony do sprzedaży. Kiedy wybrane smaki pojawią się na półkach sklepowych, każdy z konsumentów będzie mógł zagłosować na ulubioną przekąskę. W wielkim finale akcji 13 maja 2011 r. zostanie wyłoniony zdobywca największej liczby głosów, a zwycięski smak chipsów zagości na dłużej wśród dostępnej gamy chipsów Lay's. Zwycięzca akcji Lay's otrzyma 1% ze sprzedaży wymyślonego przez siebie smaku (co najmniej 50 tys. zł, a w rzeczywistości pewnie o wiele więcej). To pierwsza akcja tego typu i na tak dużą skalę w Polsce, w której konsument ma rzeczywisty wpływ na tworzenie produktu.

Każdy może zostać zwycięzcą! Wystarczy ruszyć głową i stworzyć chipsy o jakich zawsze marzyliśmy, ale nigdy nie mieliśmy szansy ich spróbować. Nowe smaki czekają na odkrycie. Dla zainspirowania konsumentów firma Frito Lay Poland wprowadziła dwa zupełnie nowe smaki Lay's - Pikantne Guacamole i Ogórek Małosolny.

Informacja prasowa Frito Lay Polska sp. z o. o.


Polecane przepisy

Zobacz więcej

Komentarze do artykułu (0)

Dodaj komentarz

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe
Bądź pierwszy. Napisz coś miłego!

Ostatnio komentowane przepisy

Rozwiń Zwiń