Ponad 150 mistrzów kuchni z Mazowsza, Lubelszczyzny i województwa łódzkiego pojawiło się 12 czerwca w restauracji Signature w Warszawie na spotkaniu inaugurującym Gault&Millau Tour 2017. Jednym z partnerów tegorocznej edycji jest MAKRO Polska. Sieć hurtowni na swoim stanowisku zaprezentowała najnowsze trendy w świecie kulinariów i gastronomii takie, jak: narracyjność jedzenia, prospołeczność restauracji czy korzystanie z dóbr pola i łąki. Trendy ilustrowały produkty z oferty MAKRO: ser koryciński, kminek, rukiew wodna, kwiaty jadalne, a także chipsy przygotowane specjalnie na tę okazję m.in. z jarmużu i batatów. Więcej informacji goście mogli czerpać z „Trend Booków" wydanych przez MAKRO Polska z myślą o klientach z branży gastronomicznej.
Gault&Millau Tour 2017 to cykl spotkań regionalnych, na które zapraszani są m.in. szefowie kuchni restauracji zaprezentowanych w ostatniej edycji prestiżowego Żółtego Przewodnika. Spotkania mają na celu integrowanie środowiska gastronomicznego i tworzenie przestrzeni do wymiany doświadczeń, a w efekcie podnoszenie poziomu kulinarnego w Polsce. Głównym punktem warszawskiego spotkania było wręczenie nagród w kategoriach: Szef Roku - Robert Trzópek (Restauracja Bez Gwiazdek, Warszawa), Szef Jutra - Szymon Stach (Quale Restaurant, Łódź), Młody Talent - Michał Gniadek (Restauracja Plato, Warszawa), Szef Kuchni Tradycyjnej - Wojciech Kilian (Restauracja Signature, Warszawa). Nie przyznano natomiast nagrody w kategorii Kobieta Szef. Zwycięzcy przygotowali dla zgromadzonych gości swoje popisowe dania, którymi po raz kolejny zaprezentowali kulinarny kunszt i talent.
Kolejnymi przystankami Gault&Millau Tour 2017 będą: Poznań, Kraków i Sopot. Na spotkaniach wraz ze swoim stoiskiem poświęconym trendom obecne będzie również MAKRO Polska.
Źródło: materiały prasowe
Fotografie: M. Zakrzewski
