Artykuły

main course

Zakwas z buraków nie tylko na anemię. Sprawdź jego dobroczynne moce  

Buraki to warzywa, które z całą pewnością warto włączyć do swojej diety. Uznawane są za jedno z najlepszych roślinnych źródeł żelaza. Posiadają także witaminę C, która chroni przed infekcjami oraz witaminę B1, która pozytywnie wpływa na układ krwionośny. Jednak obecnie to nie same buraki cieszą się największym zainteresowaniem osób na dietach. W tej chwili niekwestionowanym królem jest zakwas z buraków.

Czytaj więcej >

Jak dekorować pierniczki?

Może upieczesz pyszne pierniczki z okazji Mikołajek? Albo zrobisz to w ramach przygotowań przedświątecznych? Te udekorowane możesz powiesić na choince lub podarować w prezencie bliskim. Tylko jak ozdobić pyszne pierniki? Podpowiadamy kilka sposobów! Czytaj więcej

Ciasto miodowe z dynią

W tym deserze zamknięto wszystkie pyszne smaki jesieni i zimy. Wśród składników znajdziemy dynię, miód czy orzechy włoskie. Ciasto pasuje wprost idealnie do popołudniowej kawy lub na spotkania z najbliższymi. Przekonaj się, jak łatwo je zrobić! Czytaj więcej

Witaminowa bomba z imbirem

Jabłko i imbir to idealne składniki jesienno-zimowego koktajlu. Wzmacniają odporność i działają przeciwwirusowo. W towarzystwie zielonej herbaty i niezwykle zdrowej pietruszki napój dostarczy organizmowi ogromną dawkę witamin i wartościowych mikroelementów. Robi się go bardzo prosto i jest przepyszny. Wypróbuj! Czytaj więcej
Reklama
Reklama

Ragout z indyka

Ugotuj na obiad lub kolację to pyszne danie kuchni francuskiej. Jasne ragout to potrawa z mięsa i warzyw duszonych w wywarze z dodatkiem aromatycznych przypraw. To danie jednogarnkowe z pewnością zasmakuje całej rodzinie. Czytaj więcej

Pierogi z makrelą

To nie są klasyczne pierogi ruskie, z mięsem czy owocami. Tym razem prezentujemy to tradycyjne i lubiane w Polsce danie wypełnione rybnym farszem z dodatkiem ogórka kiszonego, śmietany i szczypiorku. Zdecydowanie warto wypróbować, bo smak potrawy naprawdę zachwyca. Przekonaj się! Czytaj więcej

Śledzie z burakiem i prażonymi migdałami

Pyszna i zdrowa przekąska, którą możesz zjeść w czasie przerwy w pracy czy na kolację, ale też zaserwować bliskim na spotkaniu. Połączenie śledzi z burakami i podprażonymi migdałami zapewni wyjątkowy smak i dużo prozdrowotnych właściwości. Przekonaj się, jak przygotować to smaczne danie. Czytaj więcej

Najciekawsze wiadomości kulinarne, konkursy i wydarzenia