Do góry

Desery Przepis na:

mazurek kajmakowy z masa śmietankowa

mazurek kajmakowy z masa śmietankowa

Autor: kaska333

Przepisów i artykułów: 43 Ocena: 399

Dodano: 19.04.2010

Odsłon: 12564

swietnie smakuje

Składniki

  • 2 szkl maki, 1/2 szkl cukru
  • 1 łyżeczka sody, 1 jajko + 2 żółtka + 4 jajka do masy
  • 2 łyżki mleka, 3 łyżki miodu
  • 15 dkg margaryny, 1/2 l mleka
  • 7 łyżek mąki, 1 puszka masy krowkowej
  • bakalie do dekoracji i czekolada, 1/2 szkl c pudru
> 6 os. 60 min średnie przystępne

Przygotowanie

  1. z maki, cukru, margaryny, sody, miodu, 2 lyzek mleka, 1 jajka i 2 zoltek zarobic ciasto kruche, podzielic je na pol i upiec dwa placki w sredniej formie, piec na ciemny zloty kolor ok 20 min w 180 st.,

  2. z reszty mleka 4 jajek i c pudru ugotowac budyn i cieply wylac na jeden upieczony placek,ewentualnie mozna dodac 1-2 lyzki masla i wymieszac az sie rozpusci w budyniu rowniez mozna dodac troche soku z cytryny bedzie wtedy smak lekko cytrynowy kwaskowaty jesli ktos nie lubi mdlego slodkiego ciasta, przykryc drugim platem ciasta , puszke masy krowkowej rozsmarowac na wierzchu, po rozsmarowaniu masy noz zamoczyc w goracej wodzie i mokrym i cieplym wygladzic powierzchnie, macvzac noz w wodzie w razie potrzeby, po tym stopic czekolade zrobic esy floresy i rozlozyc dekoracyjnie bakalie

Twoje notatki do przepisu

Komentarze do przepisu (5)

Dodaj komentarz

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

zdjecie uzytkownika

kaska333 26 marca 2013 przepraszam za niedokladnosc juz poprawilam

6 Kto głosował? | Odpowiedz

zdjecie uzytkownika

Ikuryc7 21 kwietnia 2011 Przykro, ale nastawiłam się na upieczenie tego mazurka, ale niestety przepis niedokładny. br / br / br / br / br / br /
Jaki budyń, czy z tej mąki ??? po co te 4 jaja????? do masy. Fajnie wygląda na zdjęciu, ale przekaz wykonania fatalny:(:(

0 Kto głosował? | Odpowiedz

Ostatnio komentowane przepisy

Rozwiń Zwiń