Do góry

Newsy

Jak restauracje wyciągają z nas pieniądze?

5. Opisy mocno oddziałujące na wyobraźnię

Fot. 123RF/ Picsel

Co wybierzecie: „pierogi z truskawkami" czy może „ręcznie robione, mięciutkie pierożki nadziewane soczystymi truskawkami, dojrzewającymi w mazurskim słońcu, zaserwowane z kleksem najlepszej, polskiej śmietany"? Badania wskazują, że klienci częściej decydują się na dania, których nazwa serwuje nam jeszcze jakąś historię. Doskonale wiedzą o tym również restauratorzy, stosując w swoich kartach wyjątkowo kwieciste, oddziałujące na wyobraźnię opisy. Dzięki nim, nawet zwykłą kromkę chleba z masłem lub schabowego można sprzedać za kilkukrotnie wyższą stawkę.

Polub nas na Facebooku!

1 2 3 4 5

Polecane artykuły

Zobacz więcej

Komentarze do artykułu (0)

Dodaj komentarz

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe
Bądź pierwszy. Napisz coś miłego!

Najlepiej oceniane artykuły

Rozwiń Zwiń