Ciasta na Boże Narodzenie

12 kwietnia br. odbędzie się specjalna edycja konferencji gastronomicznej MADE FOR Restaurant pod hasłem: „Innowacje – biznes czy prowokacja?”.

Fot. 123RF/Picsel

To ma być najgłośniejsze biznesowe wydarzenie branży gastronomicznej sezonu, organizowane razem z Miastem Kraków, będącym w tym roku Europejską Stolicą Kultury Gastronomicznej. Dzięki tej współpracy na scenie pojawią się gastronomiczne gwiazdy światowego formatu, w tym najlepsza szefowa kuchni świata Ana Roš, mistrz świata w zawodach barmańskich Tomasz Małek, czy dziennikarka kulinarna Sudi Pigott. Udział w konferencji zapowiedziała śmietanka małopolskiego i krajowego biznesu gastronomicznego. Zwieńczeniem dnia będzie wieczorne Business Party, podczas którego zaprezentuje się 6 wybitnych szefów kuchni oraz 3 doskonałych barmanów z regionu. Ostatnie bilety na wydarzenie dostępne są na stronie konferencji.

Konferencja w Krakowie wyróżnia się od naszych dotychczasowych wydarzeń ścisłą współpracą z Miastem, które zaangażowało się w jej organizację. Dzięki temu udało nam się zaprosić światowej sławy gwiazdy, które będą dzielić się wiedzą i inspirować małopolskich gastronomów. Ta edycja jest wyjątkowa także z innego powodu - po raz pierwszy na zakończenie organizujemy Business Party, podczas którego regionalne trendy w ciekawej interpretacji zaprezentują wybitni lokalni szefowie kuchni i najlepsi barmani - mówi Agnieszka Małkiewicz, prezes FOR Solutions, organizator konferencji.

Program części merytorycznej wydarzenia

Wiodącym tematem konferencji będą innowacje w branży gastronomicznej, które rozpatrywane będą
w eksperckim gronie, na wielu płaszczyznach:
LUDZIE - to obecnie jeden z trudniejszych i najbardziej niepokojących branżę wątków. O tym jak zatrudniać
i motywować ludzi do pracy, co robić by chcieli angażować się i identyfikować z miejscem zatrudnienia, na przykładzie Green Caffè Nero, opowie Krzysztof Kaliciński z Caffè Nero i Akademii Leona Koźmińskiego. W tematykę najnowszych trendów w zarządzaniu zespołami i grywalizacji, wprowadzi Katarzyna Derdzińska
z MADE Progress. O kokreacji, czyli współtworzeniu, które można wykorzystać w relacjach z klientami, pracownikami, wspólnikami - angażując ich we wspólne tworzenie biznesu i korzystając z powstającej synergii, podczas warsztatu opowie Katarzyna Młynarczyk, reprezentująca Socjomanię i koncept gastronomiczny Handelek. O Integracji biznesowej przy stole w ramach projektu MADE Travel FOR Liebherr opowie Aleksandra Batko, Fore (d. AGED).
TECHNOLOGIE - czasami trudno się do nich przekonać i im zaufać, jednak optymalizacja czasu i pieniędzy, jakie za nimi idą, są nie do przecenienia. O technologiach ułatwiających życie restauratorów rozmawiać będą: Antoine Azaïs (GastroJob), Daniel Kędzierski (FastTony), Maciej Piwko (Finebite) oraz Marcin Wajda (Winterhalter). O sile Instagrama opowiedzą Katarzyna Płachecka i Karolina Milczanowska z Jedling Marketing.
TRENDY - z którymi trzeba być na bieżąco. O gastrofizyce opowie Paweł Kałużny z Guest Experience Think Tank Academy, a w zagadnienie neuromarketingu w procesie budowania menu wprowadzi Jacek Pogorzelski, Blue Fox, Skarby Serowara. O tym jak interpretować i wyłapywać najlepsze trendy, a następnie wykorzystywać je w rozwoju biznesu, rozmawiać będą: znana brytyjska dziennikarka, mocno związana z branżą gastronomiczną Sudi Pigott (SudiFoodie, Women of Food), Igor Grzeszczuk (Food&Friends), Katarzyna Pilitowska (Ranny Ptaszek, Hummus Amamamusi), Piotr Chłopecki (Grupa Fajny Kraków) oraz Agnieszka Mazurek (Bonduelle). Czy wina naturalne, biodynamiczne, eko, wege - to wymysł czy must have w karcie win nowoczesnego restauratora? W dyskusji poprzedzonej prelekcją Adama Drozdowskiego (Wine Direct) winne nowinki wezmą pod lupę Jakub Janicki (Ferment. Pismo o winie), Radosław Fronc (Main Square Hospitality Group) oraz Rafał Stec (Winnica Rodziny Steców). Tomasz Małek z warszawskiego DOM WÓDKI - Elixir Restaurant & Vodka Atelier przedstawi na czym polega sukces tego mocnego pod wieloma względami miejsca oraz jak z wódki uczynić główny produkt promocji restauracji.

Business Party

INNOWACJE - PROWOKACJE to wieczorne business party, którego bohaterami będą opowieści, przekąski 6 wybitnych szefów kuchni, prowokacyjne drinki od 3 doskonałych krakowskich barmanów oraz wina i sery - znane i lubiane połączenie zaaranżowane przez znawców tematu. W organizację Business Party zaangażowani są: Michał Stężalski ( Szara Gęś), Bartosz Peter (Instytut kulinarny Transgourmet), Marcin Sołtys (Filipa 18 Food Wine Art), Patrycja Stefanów-Kot (Restauracja Koncertowa), Zbigniew Kłyś (Masters Catering) oraz Oskar Zasuń (Słodkości by Oskar Zasuń Chef). Za sekcję alkoholową odpowiedzialni będą: Dominik Ubysz (Le Scandale), Tomasz Źródłowski i Szymon Cieśla (Mercy Brown) oraz Andrzej Rachwalski (Z ust do ust).
Dla uczestników konferencji MADE FOR Restaurant wstęp wolny. Osoby zainteresowane wzięciem udziału w business party, bez części konferencyjnej, mogą zakupić bilet na stronie:
http://forsolutions.pl/konferencje-gastronomiczne/koktajl-party-krakow-12-04-2019/
Wydarzenie MADE FOR Restaurant 12 kwietnia 2019 r. zapowiada się na jedno z najważniejszych wydarzeń gastronomicznych tego roku. Ostatnie bilety na wydarzenie oraz pełen program dostępne są na stronie: www.forsolutions.pl/krakow
***

ORGANIZATOR

FOR Solutions
FOR Solutions to agencja komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA. FOR Solutions to parasolowa marka dla działań PR i marketing dotychczas prowadzonych pod flagą MADE.
To właśnie marketing i PR stanowią 80% pracy i 100% doświadczenia, które agencja wykorzystuje, pomagając budować swoim Klientom silne marki, tak firmowe, produktowe jak i osobiste. Wspólnie z Klientami z branży HORECA poszukiwane są wyróżniki definiujące ich działania jako innowacyjne i inspirujące branżę. Następnie są one opakowywane w przemyślane projekty komunikacji.
W swojej codziennej pracy agencja FOR buduje strategie marketingowe, zajmuje się działaniami PR, obmyśla niestandardowe wydarzenia, inicjuje spotkania i buduje relacje, które pozwalają Klientom rozwijać ich biznes. W tym celu stworzono MADE FOR Restaurant, cykl biznesowych spotkań, które będą rozwijane z jeszcze większą determinacją pod parasolem marki FOR.
FOR Solutions kładzie nacisk na integrację branży. Projektuje wydarzenia tak, by stwarzać przestrzeń do networkingu oraz wymiany doświadczeń i inspiracji. Dlaczego? Bo wg FOR Solutions HORECA to przede wszystkim ludzie. A agencja FOR to miejsce, gdzie wychodzi się poza granice standardowych działań marketingowych.

WSPÓŁORGANIZATOR

Miasto Kraków - Europejska Stolica Kultury Gastronomicznej 2019
Od wielu lat czołowa polska marka miejska na rynku międzynarodowym, odwiedzana rocznie przez kilkanaście milionów odwiedzających, w 2019 roku prezentuje nowy wizerunek: centrum dziedzictwa kulinarnego i kultury gastronomicznej. Przyznane po raz pierwszy przez Europejską Akademię Gastronomiczną wyróżnienie jest okazją do promocji bogatej kulinarnej przeszłości miasta, nierozerwalnie związanej ze bogato zastawionymi stołami polskich królów i krakowskich mieszczan, ale także dynamicznej współczesnej gastronomii, kreowanej przez pracujących tu uznanych szefów i restauratorów poszukujących nowej drogi do prezentacji kuchni polskiej. Wyzwaniem jest szerokie wprowadzenie do kart dań potraw inspirowanych dziedzictwem kuchni Krakowa na przestrzeni wieków i sprawienie, aby odwiedzający miasto goście, ale też jego mieszkańcy sami przekonali się w restauracjach, jakie smaki kryją się za hasłem „Dziedzictwo na talerzu", czyli mottem Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej 2019.

***

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o szerokim profilu biznesowym, posiadająca pełne uprawnienia akademickie. Oferuje studia pierwszego i drugiego stopnia w zakresie nauk ekonomicznych i humanistycznych, a także studia jednolite magisterskie w zakresie nauk prawnych. Ofertę kształcenia uzupełniają liczne studia podyplomowe, w tym programy MBA, oraz studia doktoranckie. Można odbyć tutaj także trzystopniowe studia wyższe w języku angielskim. Akademia Leona Koźmińskiego uruchamia także studia podyplomowe „HORECA Menedżer". Cel studiów to profesjonalne przygotowanie słuchaczy do pracy w obszarze HORECA, co przełoży się na zwiększenie konkurencyjności na rynku w tej branży.
Guest Experience Think Tank Academy
GETT Academy to projekt edukacyjny o innowacyjnym podejściu zrywającym z konwencją tradycyjnych metod nauczania, poprzez digitalizację procesów kształcenia. Twórcami programu są wybitne autorytety; sommelierzy, bariści, barmani i menadżerowie zarządzający gastronomią. Każdy z nich jest zarówno doświadczonym trenerem jak i czynnym praktykiem w swojej dziedzinie, mającym stały wkład w rozwój polskiej oraz międzynarodowej gastronomii. Zajęcia prowadzone są w różnorodnych przestrzeniach, dopasowanych do realizowanych tematów. Założenie, które wyróżnia GETT to kompleksowe podejście do kształcenia. Jako jedyni w Polsce, w formie kolektywu gromadzą osobistości, które przez wiele lat tworzyły najbardziej znane koncepcje edukacyjne, szkoły, szkolenia.

Instytut Kulinarny Transgourmet

Stworzony przez firmę Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet oraz Selgros Cash&Carry, Instytut Kulinarny Transgourmet to miejsce charakteryzujące się innowacyjnym wyposażeniem, w którym prowadzone są szkolenia dla klientów i pracowników sieci z zakresu znajomości produktów, nowych technik i trendów kulinarnych. To także miejsce spotkań czołówki polskich kucharzy: to tutaj Reprezentacja Narodowa Kucharzy Polski trenowała przed Kulinarnym Pucharem Świata w Luksemburgu, a polscy finaliści przygotowywali się do prestiżowego konkursu Les Chefs en Or. Na początku 2019 roku stanowisko Eksperta w Instytucie Kulinarnym objął Bartosz Peter, Kapitan Reprezentacji Narodowej Kucharzy OSSKiC, dwukrotny zwycięzca Kulinarnego Pucharu Polski i medalista Kulinarnego Pucharu Świata.
***

PARTNERZY BIZNESOWI:

Aviko, Badoit, Bonduelle, Chopin Vodka, Dajar Horeca, Dilmah, Evian, Festiwal Wódki i Zakąski, illy, Indigo, Kruszwica, Liebherr, Masters Catering, mProfi.pl, Muzeum Wódki, Pod Nosem, Rzeźnia, Selgros Cash & Carry, Skarby Serowara, Spice4Space, TransGourmet, Warsaw Spirits Festival, Wine Direct, Winterhalter, Valrhona
PARTNERZY BIZNESOWI wieczornego koktajlu: Badoit, Chopin Vodka, Dilmah, Evian, Horeca Service, illy, Masters Catering, Selgros Cash & Carry, Skarby Serowara, TransGourmet, Wine Direct

***

PARTNERZY MEDIALNI:

FOOD & FRIENDS, Interia, Smaker, Magazyn Lounge
FOR Talks, Dania kontra Ania, Have a Bite, Klub Szefów Kuchni, Kraków Foodie, NewsGastro, Papaja.pl, Poradnik Przedsiębiorcy, Poradnik Pracownika, Poradnik Restauratora, Restauracja. Pismo Biznesu Gastronomicznego, Restaurant Week, Szef Kuchni, The Best Chef

***

MADE FOR RESTAURANT

MADE FOR RESTAURANT to Biznesowa Platforma rozwoju dla liderów i decydentów branży gastronomicznej. To cykliczne, lokalne spotkania organizowane w największych aglomeracjach Polski. Podczas wydarzeń MADE FOR Restaurant w ciągu jednego roku spotyka się około 1000 przedstawicieli biznesów gastro w całej Polsce. Celem spotkań jest profesjonalizacja branży i biznesowy wzrost zaangażowanych uczestników.
Pierwsza w 2019 r. konferencja MADE FOR Restaurant to jednocześnie pierwsza konferencja przygotowywana po rebrandingu marki MADE.

Komentarze

Ostatnio komentowane przepisy

Zupy Kwaśnica na żeberkach

To wyjątkowo prosta do przygotowania, kwaśna zupa. Jest smaczna, pożywna i z...

Odsłon: 70

60 min
4
Dania główne Pstrąg z piekarnika

Fantastyczna rybka, przy której pracy jest niewiele, a efekt smakowy jest pow...

Odsłon: 70

60 min
3
60 min
3
15 min
3
Pieczywo Chleb Pszenno - żytni ze słonecznikiem

Mój dzisiejszy chlebek, pełen aromatu, o chrupiącej skórce i puszystym środku...

Odsłon: 38

>60 min
4

Polecane artykuły

Informacje 7 najzdrowszych ryb. Mają najmniej rtęci i toksyn

Ryby to jeden z najzdrowszych składników diety - bogate w białko, kwasy omega-3 i witaminy, są doskonałym wyborem dla osób dbających o zdrowie. Nie...

2
Informacje Dieta dla seniora – co powinno się znaleźć w menu. Przepisy na zdrowe dania

Starzenie to proces, w którym organizm doświadcza nieodwracalnych zmian, zwłaszcza pod względem zdrowotnym. To właśnie dlatego osoby starsze powinn...

5
Informacje Najlepsze sposoby na jajka. Przygotuj tak, by były zdrowe dla serca

Jajka to niewątpliwie jeden z najlepszych pokarmów, do jakich mamy dostęp. Są one nie tylko smaczne, ale również bardzo odżywcze i uniwersalne. Dla...

5
Informacje Aromatyczny dorsz po kaszubsku

Tradycją na stole wigilijnym jest ryba po grecku. Dziś zaproponujemy ten świąteczny szlagier w nowej aranżacji. Zapraszamy do świata pachnącego zar...

0