Fot. materiały prasowe
24 czerwca br., po raz kolejny w gościnnych progach hotelu Double Tree by Hilton we Wrocławiu, odbędzie się druga w tym roku edycja MADE FOR Restaurant. Temat przewodni konferencji, której inauguracja w Krakowie była dużym, regionalnym sukcesem, to „Innowacja w gastronomii: biznes czy prowokacja?".
„Po krakowskiej edycji okazało się, że trafiliśmy w samo sedno potrzeb branży. Jakie nowości w tym roku? Mówimy o innowacjach, z którymi powinien być na bieżąco każdy restaurator. Zapraszamy ekspertów z zagranicy, mamy nowych parterów merytorycznych, którzy podnieśli poprzeczkę jakościową wykładów. Wprowadziliśmy warsztaty, o które dopominali się nasi uczestnicy, a na wieczór z szefem kuchni Piotrem Apanelem i jego gośćmi planujemy... To zdradzimy już wkrótce!" opowiada Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions, organizator konferencji.
Zupełnie nowym punktem programu konferencji będzie panel „Solutions FOR Restaurant", w którym lokalni przedstawiciele sceny gastronomicznej opowiedzą o sukcesach, ale też porażkach. We Wrocławiu swoimi doświadczeniami podzielą się Stanisław Magdij (Bierhalle) - biznes, Anna Wałęsa (ART HOTEL) - marketing, Jolanta Jurkowlaniec (Dinette) - HR oraz Maciej Nowaczyk (La Maddalena/Mama Manousch) - sprzedaż.
NIESPODZIANKĄ wrocławskiej edycji będzie Isabella Potì, head chef i partner restauracji Bros' we włoskim Lecce. Młoda, lecz odnosząca światowej skali sukcesy szefowa kuchni (The Best Chef Awards, Forbes' 30 under 30) opowie o tym, jak prowadzić efektywny PR w czasach gastronomicznego boom-u. Restauracja Bros' znana jest z brawurowego rozwoju i niestandardowej obecności w mediach społecznościowych, gdzie charakteryzuje się nowoczesnym i niecodziennym stylem przyciągając rzesze fanów. Skutkuje to sypiącymi się nagrodami.
Po raz pierwszy w programie pojawią się też warsztaty. Siłę social mediów i ich wpływ na współczesny odbiór kulinariów zaprezentują Agnieszka Szydziak i Monika Szeffler (Have a bite, Still Hungry). Maciej Piwko (Finebite) powie jak efektywnie wykorzystać aplikacje mobilne, a Katarzyna Młynarczyk (Socjomania, Handelek) pokaże jakie korzyści przynosi współtworzenie biznesu wspólnie z pracownikami, wspólnikami i klientami.
Po sukcesie merytorycznym pierwszej edycji konferencji, niektórzy z naszych ekspertów rozwiną i zgłębią tematy poruszone podczas MADE FOR Restaurant w Krakowie.
Krzysztof Kaliciński z Green Caffè Nero i Akademii Leona Koźmińskiego pokaże nowe oblicze employer brandingu i powie dlaczego Wasz obecny system motywacyjny prawdopodobnie już nie działa. Temat grywalizacji poruszy Katarzyna Derdzińska z MADE Progress, przedstawiając sposoby na efektywną motywację. To, jak ważna przy stole jest integracja biznesowa pokaże Aleksandra Batko (Fore), opowiadając o kolacjach MADE Travel FOR Liebherr.
W użyteczny i technologiczny wymiar gastronomii wprowadzą Maciej Piwko (Finebite), Antoine Azais (GastroJob), Marcin Wajda (Winterhalter) i Daniel Kędzierski (FastTony), którzy za pomocą aplikacji ułatwiają życie restauratorom w zakresie pozyskiwania nowych klientów i nowych pracowników, zdalnej obsługi urządzeń oraz zautomatyzowanej obsługi kampanii marketingowych.
Dotkniemy też trendów naukowych, które już niedługo mogą radykalnie zmienić nasz dotychczasowy sposób myślenia o gastronomii. Jacek Pogorzelski (BlueFox, Skarby Serowara) zdradzi sekrety neuromarketingu, a Paweł Kałużny (GETT Academy) skupi się na gastrofizyce. O innowacjach w świecie win opowie Adam Drozdowski (Wine Direct), a w temat mocniejszych alkoholi i ich promocji w restauracji wprowadzi Tomasz Małek (Dom Wódki, The Roots Cocktail Bar).
O winach porozmawiamy również z Rafałem Wesołowskim (Winnice Wzgórz Trzebnickich), Katarzyną Obarą (OKWineBar) oraz Pawłem Andersem (WINESTONE, AccorHotels). Podczas debaty rozważymy czy wina naturalne, biodynamiczne, eko i wege to wymysł czy jednak "must have".
W tym roku wsparcia merytorycznego konferencji udzielają Akademia Leona Koźmińskiego, Guest Experience Think Tank Academy oraz Instytut Kulinarny Transgourmet.
Kolejną niespodzianką towarzyszącą wrocławskiej edycji jest konkurs Innowacje w gastronomii, w którym do wygrania jest wyjazd na galę The Best Chef Awards w Barcelonie. Konkurs skierowany jest do m.in. właścicieli i managerów lokali gastronomicznych, którzy w ostatnim roku wprowadzili u siebie kreatywne rozwiązania, z takich dziedzin, jak: finanse, marketing, HR i zarządzanie. Szczegóły techniczne, jak wziąć udział w konkursie znajdują się na stronie www.forsolutions.pl
To najlepszy moment, by dołączyć do grona uczestników odbywającej się 24 czerwca we Wrocławiu konferencji MADE FOR Restaurant. Dla osób, które są zainteresowane zakupem większej puli biletów, przygotowaliśmy zniżkę w wysokości 30 proc. (powyżej 5 biletów).