Fot. Tradycyjne kiełbasy suche, kabanosy, wędzonki to znane od pokoleń produkty / materiały promocyjne
W tym roku z kolei portfolio produktów z linii myśliwskich poszerzyło się o kolejne - pierwsze w Polsce plastry i kabanosy. - Zaufanie, jakim obdarzają nas konsumenci to najlepsza motywacja do dalszego rozwoju - mówi Marietta Stefaniak , Członek Zarządu ds. Strategii i Rozwoju w Zakładach Mięsnych Silesia S.A. - Dlatego opracowaliśmy kiełbasę myśliwską w plastrze idealną na kanapki oraz przekąskę - kabanosa myśliwskiego.
Fot. Nie bez kozery bohaterkami produktowymi realizowanej właśnie kampanii reklamowej są kiełbasy myśliwska i żywiecka / materiały promocyjne
Nowością na polskim rynku jest też forma opakowania produktu w plastrze. - W opakowaniu zastosowaliśmy innowacyjną folię antybakteryjną z jonami srebra, która zapobiega przenoszeniu wirusów i bakterii. To oczywiście odpowiedź na wymagania konsumentów w czasie pandemii - dodaje Stefaniak.
Zakłady Silesia mają za sobą 30 lat doświadczeń w produkcji wędlin, w tym kiełbas suchych. Proces wytwarzania kiełbasy myśliwskiej trwa aż 16 dni. Najpierw mięso zostaje grubo rozdrobnione oraz przyprawione m.in. czosnkiem i jałowcem. Następnie kiełbasa jest dwukrotnie wędzona dymem bukowym, a na koniec suszona. To właśnie długi czas suszenia decyduje o jej kruchości i trwałości.
W okresie świątecznym tradycyjna Myśliwska Duda Nasze Polskie wystąpi również w specjalnej wersji z grzybami oraz z dodatkiem dziczyzny - mięsem z jelenia. Na stałe do oferty marka wprowadza również kiełbasę długą myśliwską, idealną na deskę wędlin.
Fot. Zakłady Silesia mają za sobą 30 lat doświadczeń w produkcji wędlin / materiały promocyjne
materiały promocyjne