Kultowa marka włoskich wermutów Martini prezentuje nową gamę bezalkoholowych (~0%) aperitivów: kwiatowy Floreale i owocowy Vibrante. Dzięki nim kwintesencją włoskiego dolce vita można się cieszyć o każdej porze dnia – bo zawsze jest czas na Martini! Obydwa produkty są dostępne w Polsce od czerwca.
Włoska tradycja
Tak jak wszystkie produkty marki, Martini Floreale i Vibrante mogą poszczycić się włoskim pochodzeniem. Piemont – kraina u podnóża gór – to właśnie tu powstają premierowe produkty Martini ~0%. O Piemoncie mówi się, że jest krainą trufli i winnic, których niezliczona ilość pokrywa tutejsze zbocza. Bazą nowej gamy bezalkoholowych Martini są jakościowe białe wina z Włoch, używane do produkcji klasycznych wermutów. Na dalszym etapie produkcji metodą destylacji próżniowej alkohol jest delikatnie usuwany i nasycany ekstraktami roślinnymi. To gwarancja, że w smakach Floreale i Vibrante można odnaleźć unikatowy charakter Martini, najwyższej jakości składniki i nuty prawdziwie włoskiej radości życia.
Bezkompromisowy duet
Nowe, bezalkoholowe aperitivo przesycone jest włoskim stylem, wzbogaconym o wytrawność ziół i rześkość owoców. Twórcom nowej linii przyświecała idea zachowania najwyższej jakości produktu Martini w wersji bezalkoholowej, ale bez kompromisu w smaku. Można więc śmiało oczekiwać poziomu premium, wyszukanych oryginalnych receptur Martini oraz wytwornego i niebanalnego smaku, który od prawie 160 lat jest znakiem firmowym marki. Tak powstały dwie, wyjątkowe propozycje. Martini Floreale to orzeźwiające, lekkie i kwiatowe aperitivo z nutami artemizi i rzymskiego rumianku z Pancalieri. Z kolei na fanów odświeżających i owocowych smaków czeka Martini Vibrante, czyli owocowe i zbalansowane aperitivo z nutami włoskiej bergamotki i pomarańczy. W obu nowościach Martini nie ma sztucznych składników, aromatów czy glutenu.
Trend Low & No
Aktywność fizyczna, dbałość o zdrowie – to najczęściej wymieniane powody, dla których konsumenci wybierają produkty zawierające ~0% alkoholu. Jednak nie rezygnują oni ze spotkań towarzyskich. Wręcz przeciwnie! Oczekują propozycji produktowych odpowiadających ich stylowi życia, aby mogli wspólnie z bliskimi celebrować ważne chwile.
Według raportu IWSR rynek produktów bezalkoholowych wzrośnie o 34% do 2024. Wzrost tej kategorii wiąże się z zainteresowaniem konsumentów ograniczaniem spożycia alkoholu, choć niekoniecznie całkowitą rezygnacją z jego konsumpcji. Z kolei według danych z raportu trendów koktajlowych 2022 firmy Bacardi Limited, 58% konsumentów na całym świecie pije więcej koktajli bezalkoholowych i o niskiej zawartości alkoholu w porównaniu z poprzednim rokiem.
Źródło: materiały prasowe