Do góry

Newsy

Czym zastąpić jarmuż?

Jarmuż w krótkim czasie podbił serca wielu z nas. Ale co zrobić jeśli za nim nie przepadamy? W końcu każdy z nas ma swoje upodobania i nie powinniśmy jeść niczego na siłę, nawet gdy w grę wchodzą superfoods. Czym więc zastąpić jarmuż, aby dostarczyć naszemu organizmowi podobnych składników?

Fot. 123RF/Picsel

Każdy produkt dostarcza nam pewne elementy, które mają niebagatelny wpływ na nasz wygląd i zdrowie. Trzeba dodać, że w  ostatnim czasie  Polacy zaczęli zwracać coraz większą uwagę na to, co jedzą. Z tego właśnie powodu modne stały się produkty określane mianem superfoods, do których zaliczany jest między innymi jarmuż. Nie każdy jednak lubi jego smak. Co więc jeść, aby dostarczyć naszemu organizmowi podobnych składników?

1. Natka pietruszki

Zdecydowanie, jest to za mało doceniana część pietruszki. A szkoda, bo włączenie jej do jadłospisu może przynieść nam wiele korzyści. Po pierwsze, zaledwie jedna gałązka może pokryć dzienne zapotrzebowanie na witaminę K, która jest niezbędna dla naszych oczu. Co więcej, dowiedziono, że zielona część pietruszki doskonale hamuje apetyt, dlatego też jest polecana osobom będącym na diecie. Badania dowiodły, że osoby jedzące dania z natką pietruszki spożywały znacznie mniejsze porcje. Ogromną zaletą natki pietruszki jest również to, że możemy ja dodać do naprawdę wielu dań, dlatego włączenie jej do stałej diety nie jest trudne.

Polub nas na Facebooku!

Następna strona >>

1 2 3 4 5 6 7

Polecane artykuły

Zobacz więcej

Komentarze do artykułu (1)

Dodaj komentarz

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe

zdjecie uzytkownika

gaja11 26 grudnia 2016 Czy kapusta pastewna to to samo co kapusta włoska ? A rady pomocne.

0 Kto głosował? | Odpowiedz

Najlepiej oceniane artykuły

Rozwiń Zwiń